Thursday 21 April 2011

madu?

madu tu manis.. sedap.. tp pahit kalo madu tu bermadu.. nauzubillah.. tdk sesekali..

lately sebuk dok bace blog org cite psl kehidupan bermadu.. semlm dok tgk citer ac di sini pn cite psl madu.. haishh.. menakutkan.. tp sempat la jgak tnye en asben ade x bercita rasa nk bermadu.. haha.. maka jwpnnya "yg dh ade sorg ni pn dh xlarat nk layan.. nk madu bt ape".. :p

berbunga2 la plak dgr.. walaupn mksudnya mendalam dan tersirat di mana hanya aku saja yg tau mksudnya itu.. ngeee~

yelah.. isterinya ni manakan bleh kalo x dilayan.. merajuk la jwbnya.. haruslah die yg akan memujuk.. hehe.. penat kut nk pujuk kalo dh ari2.. hahah..

ish2.. cite sket2 dh ler.. bt malu je.. T__T

back to topic..

madu? hmm.. xnk! madu ngn lemon mau la.. yg tu sedap.. 

tp bile bace blog seseorg tu mengisahkn bagaimana suaminya main kayu 3 benar2 membuat hati aku sayu.. tibe2 rase kesian dan merasai penderitaan si dia.. walaupn tdk mengenalinya tp hati perempuanku ckup tersentuh dgn kisahnya..

terus aku ceritakn pd encik suami.. sudahnya die kate xpyh la pk smpai ke situ.. kasihnya x berbelah bg pn.. kenapa perlu 2 kalau 1 dh mencukupi.. tergelak aku dgr.. bg aku ape yg dikatakn mmbuat aku selesa.. insyaallah.. hrp2 kekal la jwpnya begitu hingga akhir hayatku.. amin.. ^__^

No comments:

Post a Comment