Friday 18 March 2011

x sedap ati..

bgn je pg rase mcm xsedap ati.. biase nye kalo berperasaan mcm ni.. akan ade sumting yg bakal dan akan berlaku.. haisshh.. harap2 nya tidak lah..

tp mgkin sbb tekanan keje for this few days.. entahlah.. 

encik suami dh ke kantor.. maka blog ni la menjd luahan ati.. cewahhh..

tgk tv pn xde ape yg menarik perhatian.. palerr ni mcm berserabut sgt..  mcm2 bende pk.. tp bile pk2 blk xde ape sgt yg di pk kn pn.. hahah.. boleh mcm tuh? 

bile mngadu dgn encik suami berkenaan ketidaksedapan ati ku.. selamba je die jwb.. mgkin sbb aku keje ptg kut.. sbb tu  rase mcm tu.. make sense kah? hmm.. mgkin.. 4 ari ni aku kje ptg.. time org dh smgt2 nk blk.. aku br msuk keje.. blk keje plak dh tgh mlm.. agak tdk best kan?

rase cm nk tukar keje len.. tp dh xlarat nk trn nek intebiu.. nk prepare all the resume.. nk menjwb soklan2 panel lg.. nk tu la.. nk ni la.. haishh.. rase mcm ketidaksanggupan tu lg byk.. lg pn keje skang xde la membuatkn aku 100% nk cr keje len.. tp keje ni agak stress. stress dgn kerenah manusia yg x penah nk puas hati.. biar la mereka.. aku xnk take it personally.. they pay my salary ape.. hehe.. so aku bt la keje aku.. memenuhi kehendak mereka..


lg pn kalo ikutkn keje mane2 pn same jgak.. rasenye xde keje yg x stress.. cume mcm mane kite handle the things.. kalo org len bleh keje ctu smpai 5 6 thn.. why not me kn? wahhh.. dgn tiba2 bersemangat.. haha.. motivate.. guddd!!


aku berpegang pd setiap mslh pasti ade penyelesaian.. maka haruslah aku berpikiran positif dan memotivasikn dr sndr.. hnya kita yg bleh merubah dr sndr.. itu yg pasti.. menulis entri ni membuat aku rase lebih lega dan agak bersemangat sket.. aci la walaupn sket kn? hehe.. 

syukurlah sekurang2nya aku ade keje.. dgn keje ni la alhamdulillah.. aku mmpu byr all the expenses.. bantu mak ayah sedikit sbyk.. kerberkatan harus di cari jgak.. ^_^  maka harus lah aku lebih gigih dgn kerjaya aku nih.. wahhh.

dan yg penting sok encik suami memujuk ku ke pavillion..sesambil die ade hal di Marriot..  maka lg up la.. (smile). walau esok pasti akan tergesa2 mo pulang sbb tuntutan keje..tdk mengapa.. yg penting enjoy dlu bersama insan tersayang. ^__^

lalalalalala..~

No comments:

Post a Comment